Maandag 18 juli 2016 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Maandag 18 juli 2016 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Maandag 18 juli 2016

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

18 Juli 2016 | Nederland, Nijmegen

We hebben rustig aan gedaan vandaag. Na het ontbijt op de fiets naar het centrum. Eerst de markt bezocht waar Gerard naar singeltjes zocht en daarna naar het Valkhof museum waar een tentoonstelling was van 100 jaar vierdaagse. Je kreeg echt een goede indruk door alle foto's. Ook heeft prins Claus een keer meegelopen. Er was toen nog niet zoveel bewaking nodig. We hebben nog de rest van het museum gezien en daarna het laatste stukje van de burcht die door de Fransen tot op de grond afgebroken was.
Na al deze ervaringen zijn we op het Koningsplein gaan genieten van live muziek van de Euro's onder het genot van een drankje.
We waren erg vroeg thuis vandaag. Op tijd naar bed want Gerard heeft vroege start; dat betekent kwart voor 4 opstaan.
Morgen een spannende dag. Door allerlei omstandigheden hebben wij te weinig geoefend en het wordt nog eens bloedheet.
Ach ja, we zien wel. Tot morgen

• 18 Juli 2016 - 18:32

Ans:

Nou moppies een hele goede start !!Gerard jij ook veel sterkte he pff erg vroeg!!
    Maar het wordt idd wel erg warm!!
    En weet je schonesissie je gaat ervoor en voor de rest zi je het werl och !!Veel drinken meenemen he !!!!!!!!!!!!!xx
    Tot woensdag xxxxxxxxxxx ans en jp

• 18 Juli 2016 - 20:03

Barbar:

Heel veel plezier,maar pas op met de warmte
    Goed drinken en smeren.xxxxxx

• 18 Juli 2016 - 20:12

Lineke :

Dag lieverds
    We wensen jullie veel succes! Pas goed op jezelf met dit weer! Cor en ik wachten even het weerbericht af. Afhankelijk van de hitte komen we donderdag wel of niet!! Morgen hoor je weer van ons

Gr Cor en lineke

• 18 Juli 2016 - 20:45

Jelle En Laura:

Heel veel succes beiden morgen! Zet hem op!!

• 18 Juli 2016 - 21:00

Tasha:

Succes alvast voor morgen. Inderdaad wat weinig geoefend dit jaar maar jullie kunnen het!!
    In Els blijkt de Oma van een collegaatje van mij met saoto langs de weg te staan :D

Xxx

• 18 Juli 2016 - 21:08

Frans:

Ach jee!!!! Zijn ze niet op vakantie dan halen ze hier van die fratsen uit.

Betekent dat ik weer vroeg mijn bed uit moet om Gerard aan te sporen. Doe ik dat niet dan zit hij na een half uurtje al aan de kant van de weg een biertje te drinken.
    Meestal als ik dan vraag "en hoever nog?" zitten ze al aan de pannenkoeken en bier, dus daar ben ik ook niet zo scherp in.

Hoe dan ook, heel veel sterkte en natuurlijk ook plezier.
    Houden jullie deze dagen maar een petje op, maar ik doe hem voor jullie af.
    Groetjes