Dag2, Dag van Wijchen, Roze Woensdag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Dag2, Dag van Wijchen, Roze Woensdag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Dag2, Dag van Wijchen, Roze Woensdag

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

20 Juli 2016 | Nederland, Nijmegen

Vandaag mochten we een half uur eerder beginnen maar toen Rita en ik op de Wedren kwamen half 7 mochten we meteen scannen en beginnen.
Alles ging echt top. Bij het Wapen van Wijchen hebben we Gerard ontmoet, lekker soepje gegeten en met z'n drieen verder gewandeld. Ongeveer 2 uur voor de finish werd ik echt moe, misselijk en zat er doorheen. Heel vaak gestopt maar het was allemaal zo ver en zo warm. Had het gevoel dat mijn voeten een grote blaar waren, heet en pijnlijk. Rita had daadwerkelijk heel veel blaren en liep ook moeilijk. Alleen Gerard oogde een beetje fit maar voor ons stopte hij steeds. Overal waren mensen met water en douches. De kinderen spoten de wandelaars nat met waterpistolen. Rafael zou hier de dag van zijn leven gehad hebben!!!
Na de vreselijk lange Waalkade moesten we nog omhoog ook, pfff. Een paar honderd meter verder stonden Jelle, Laura en Sofie ons op te wachten. JP en Ans zeidrn dat er geen doorkomen aan was en besliten bij de Dromaai te wachten op ons en Jelle, Laura en Sofie gingen daar ook heen. Wij moesten nog naar de Wedren om te laten scannen en een nieuwe startkaart voor morgen te halen. Daarna de fietsen halen en ook naar de Dromaai, waar Monique en Ilona ook kwamen. Gezellig met z'n negenen gegeten totdat het onweer losbarstte. Sofie abgstig en huilen. Jelle nam haar mee naar binnen.
Het was een zware dag naar eindigde gezellig. En we hebben weer een jarige in de familie. Michel van harte gefeliciteerd❤️
Tot morgen

  • 20 Juli 2016 - 20:49

    Peggy:

    Toppers!!! Super trots op jullie!! Ik schep op op mijn werk

  • 20 Juli 2016 - 21:16

    Henny Kok:

    en met die hitte. Neem petje voor jullie af. zou het niet kunnen.

  • 20 Juli 2016 - 21:26

    Lineke :

    Wat ben ik trots op jullie. Zeg tegen iedereen mijn vriendin loopt ook mee en ja Gerard ook jou noem ik.
    Ik had zo graag willen komen morgen, maar zelfs zittend in onze tuin kon ik de warmte niet aan! Ga lekker slapen . Morgen volg ik jullie weer. Liefs lineke en Cor!

  • 20 Juli 2016 - 21:50

    Agnes:

    Hoi Gerard en Therese toppers zijn jullie ben er trots op jullie te kennen morgen veel succes met de 7 heuvelen en goed drinken en eten dan redden jullie het wel.

  • 20 Juli 2016 - 21:50

    Jelle En Laura:

    Echt TOPPERS! We zijn trots op jullie en het was erg gezellig weer!
    Succes morgen! X ons

  • 20 Juli 2016 - 23:12

    Lien:

    Wat een doorzetters zijn jullie Morgen is het iets minder warm Heel veel sterkte !!!
    Liefs en groetjes Lien

  • 21 Juli 2016 - 08:40

    Bastiaan, Sanderien En Liv:

    Heel veel succes toppers! Jullie zijn echte bikkels we denken aan jullie!! Dikke kus Bas, Sanderien en Liv

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Actief sinds 06 Juli 2016
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 2704

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 22 Juli 2016

Mijn eerste reis

17 Juli 2016 - 22 Juli 2016

Nog een weekje

Landen bezocht: