Zondag 17 juli 2016 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Zondag 17 juli 2016 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Zondag 17 juli 2016

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

17 Juli 2016 | Nederland, Nijmegen

Gisteren hebben we bij de Oude Schuur de fietsen opgeladen en vandaag tegen half 11 vertrokken richting Nijmegen. Half 12 kwamen we bij Gerda aan en die verraste ons met een hele grote moorkop en verse koffie.
Om half één kwamen we op de wedren maar daar stonden zulke lange rijen dat we besloten een tijdje op het Koningsplein te vertoeven en het eerste biertje van de vele te nuttigen. De Orignals gingen optreden.
Kwart over 2 kwamen Ilona en Monique gezellig bij ons zitten. Twee geweldige vrouwen van de vakantie in Indonesië.
Om 4 uur gingen we terug naar de wedren. Ik was bijna meteen aan de beurt maar bij Gerard stond er weer een gigantische rij.
We hebben een mooie rugzak gekregen vanwege de 100e Vierdaagse.
We hebben nog wat van de vlaggenparade gezien en zijn toen onze favoriete pannenkoek gaan eten. Spek, kaas en champignons.
19.00 uur waren we weer thuis bij Gerda.
Morgen is er een grote markt en we hebben een vrijkaartje om het museum te bezoeken waarin de geschiedenis van de vierdaagse tentoongesteld wordt.

We hebben ook een jarige in de familie!!!!

Lien, heel hartelijk gefeliciteerd met je 93e verjaardag en nog vele gezonde jaren erbij. Je zult vast wel in de watten zijn gelegd door je dochter en kleinkinderen.

• 17 Juli 2016 - 22:24

Kees Stokvis:

Hee , ziet er allemaal prima uit. Zet hem op.

• 17 Juli 2016 - 22:37

Ans:

Hoi Gerard en Therese !!
    Ik ben benieuwd of jullie nog eerder vertrekken,want ze verwachten bloedheet weer !!
    Met de vierdaagse zeker dinsdag en woensdag !!!
    Die Gerda ziet er nog geweldig uit hoor !!!!!
    Veel plezier morgen op de markt en het museum !!

En zet hem op schatjes !!
    Ans en JP

• 18 Juli 2016 - 08:36

Monique M.:

Hoi familieluitjes,

Zo de "afzien-dagen" gaan weer beginnen pfffff. Maar gelukkig hebben jullie er elk jaar weer zin in en houden het goed vol. Met de warme dagen zal er heel wat water en bier (he Geer?) gedronken worden?
    Ik wens jullie veel succes en we gaan het weer volgen.
    Dikke knuf Monique

• 18 Juli 2016 - 08:47

Hans En Ymke:

Succes weer samen! En een goed begin is het halve werk

• 18 Juli 2016 - 08:50

Ymke:

Ik zie dat de plaatjes van de zon, bier, en overige smiley's niet zijn doorgekomen achter dat halve werk, jammer. Bij deze dan maar de geschreven versie.
    Nogmaals groeten en veel plezier toegewenst van ons.

• 18 Juli 2016 - 10:07

Lineke :

Ik wens jullie een hele mooie Vierdaagse toe

• 18 Juli 2016 - 10:41

Tonny En Maria:

Jullie zijn wel van de uitdagingen hè?
    Mooi hoor!. We konden helaas niet komen kijken, hadden gisteren een feestje (45 jr getrouwd).
    Mochten jullie Ilona en Moniek nog zien, doe ze de groeten.
    Veel succes met de vierdaagse.

• 18 Juli 2016 - 11:07

Judith:

Petje af voor jullie!!
    Veel succes en geniet ervan, het ziet er op de foto's al heel goed uit!
    Groet, Erik en Judith