Dag 1, dag van Elst - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Dag 1, dag van Elst - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Dag 1, dag van Elst

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

19 Juli 2016 | Nederland, Nijmegen

Ondanks dat we bijna niet hebben kunnen slapen omdat het te vroeg was en de warmte begon de dag goed met alle goede wensen op deze site, smsjes en apps. Echt leuk!!!
Maar toen Gerard al weg was moest ik mijn startkaart nog zoeken. Echt overal gezocht in alle rugzakken, jassen, tassen en zelfs in de koffers. Niet te vinden. Ik raakte redelijk in paniek want zonder dat ding mag je niet starten. Nog 2 keer alle rugzakken leeggehaald en de tassen nagezocht. Uiteindelijk in een geheim vakje. Maar ja, door deze toestand vertrok ik te laat op mijn fietsje en op de Wedren stonden de rijen tot helemaal aan de straat. Pas om 7.30 was ik door de controle heen. Na Bemmel moesten we zoveel mensen op een pad van 2.20 breed lopen, ruim anderhalf uur lang. Gerard was al 40 minuten op mij aan 't wachten in Elst.
Ondanks de vele ambulances en de hitte zijn we op tijd binnen gekomen, maar onderweg lagen ze bij bosjes op de grond, vooral op en na de brug. Gerard las dat er 141 lopers onwel waren geworden. Was geen leuk gezicht. Vandaag hielden ze vanwege de hitte en de vele mensen de laatste controlepost open tot half zes. Morgen mogen we een half uur vroeger starten vanwege de hitte

  • 19 Juli 2016 - 18:31

    Henny:

    en morgen is het nog warmer. doe wat op je hoofd, dat helpt.
    sterkte morgen

  • 19 Juli 2016 - 18:47

    Lineke :

    Denk er aan goed drinken vooral water! Heb het zoveel mogelijk gevolgd vandaag! Wat knap van jullie en dan met dit hete weer! Zet hem op

  • 19 Juli 2016 - 18:57

    Monique M.:

    Zo kanjers, de eerste dag zit er weer op!!! Goed gedaan hoor met die hitte. Ik doe hier niets en de straaltjes lopen al over mijn rug. Morgen wordt het helemaal afzien. Ik hoop dat dat halfuurtje eerder starten iets uitmaakt.
    In elk geval heel veel succes gewenst en tot laterrrrr.
    Kus Monique

    PS. Sorry Geer dat ik jou niet heb "gestalkt" hahaha.

  • 19 Juli 2016 - 21:03

    Therese Verschuuren:

    Bedankt, wij hebben natte doeken om onze schouder, nek of hoofd evenals een pet. Idd veel water gedronken want ik kwam met een waterbuik op de Wedren haha.
    De foto's krijg ik niet verplaatst en die van gisteren die nog omgedraaid moeten worden enz staan er ook op terwijl ik uploaden had geannuleerd. Sorry, moet echt naar een andere site zoeken. Video's uploaden gaat al helemaal niet.
    Groetjes en tot morgen

  • 19 Juli 2016 - 21:12

    Ans:

    Echt helemaal fantastisch Gerard en Therese mijn pet af voor jullie !!!!!!!!!!!1En dat met die hitte !!!Morgen nog een hele hete dag maar jullie kunnen het dikke kus en tot morgen moppies !!Wij appen wel
    Ans en JP!!

  • 19 Juli 2016 - 21:25

    Hans En Ymke:

    Wauw! Weer een prestatie en dat met die hitte!Gelukkig heb je je pas gevonden Therese.
    Voor morgen nog meer sterkte , petje op dit keer (ipv petje af haha!)
    En al die doeken nat houden en nat houden!
    We duimen en het gaat jullie lukken!
    Welterusten vannacht.

  • 19 Juli 2016 - 23:08

    Lien:

    Wat een prestatie in die hitte !!!!! Woensdag heel veel sterkte
    Liefs en groetjes Lien

  • 20 Juli 2016 - 08:31

    Barbara:

    Geweldig en dat met de hitte, heel veel sterkte vandaag, morgen wordt het gelukkig Iets koeler. Pas goed op jullie zelf.
    Groetjes en liefs Barbara en Fred

  • 20 Juli 2016 - 14:51

    Ria:

    Lieve gerard en therese,
    Heel veel succes en pas goed op jullie zelf het is veel te warm maak me best zorgen om jullie
    Dikke kussssss en sterkte xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Actief sinds 06 Juli 2016
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 2701

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 22 Juli 2016

Mijn eerste reis

17 Juli 2016 - 22 Juli 2016

Nog een weekje

Landen bezocht: