Dag 3, 7-heuvelen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Dag 3, 7-heuvelen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Dag 3, 7-heuvelen

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

21 Juli 2016 | Nederland, Nijmegen

Het zou vandaag wat minder warm worden maar de luchtvochtigheid was door de harde regen van gisteren erg hoog.
Het was "maar" 28 graden maar het erg benauwd. En dan de 7-heuvelen nog. Gerard had de vroege start en wij 7.15 maar toen wij kwart voor 7 aankwamen op de wedren stond er al een grote massa. Dan krijg je nog de mensen die zich via de zijkanten in de rij voegen. Er zijn dit jaar erg veel kinderen met begeleiders.
Wij waren pas 10 over half 8 door de scanner en eigenlijk had ik echt 7.15 moeten starten om Gerard niet lang te laten wachten bij het benzinestation waar we altijd pauzeren.
Door de benauwdheid vielen de heuvels echt tegen haha.
Maar....we hebben het gered. 10 over 4 binnen. Het is trouwens de eerste keer sinds we hem lopen dat we altijd later binnen zijn dan de jaren ervoor. Ach ja, we worden een dagje ouder en het was heet. Vandaag had ik overigens wel verschillende blaren. Het belangrijkste is dat we het halen en met Rita is het een stuk leuker dan alleen. Na de gebruikelijke biertjes op de Wedren zijn we naar de Dromaai gefietst om daar weer te eten.
Morgen de laatste dag. Er wordt wat regen voorspeld.
Tot morgen

• 21 Juli 2016 - 21:33

Ans:

Goed gedaan lieverds geweldig!!
    En voor morgen weer succes en wie weet niet zo benauwd meer !!

Liefs Ans en JP

• 21 Juli 2016 - 21:38

MoniqueM.:

Heeee diehards,

Het zij jullie vergeven dat jullie nu later binnen zijn dan voorgaande jaren hahaha.
    Kan me voorstellen dat de temperatuur je inderdaad nekt. Maar goed jullie hebben het weer geflikt. Toppie.
    Morgen de laatste dag afzien, hopelijk niet te veel last van de blaren, en dan kunnen jullie trots op jezelf zijn.
    Succes en tot zaterdag.
    Knufffff

• 21 Juli 2016 - 21:42

Tasha:

Lekker hoor!! Ik ga ervan uit dat jullie het dit jaar wederom redden om de 4 daagse uit te lopen, petje af. Ik zie jullie morgen op de wedren

• 21 Juli 2016 - 22:05

L:

Hallo alle twee,

Wat betreft de vochtigheid ,ook hier was het verschrikkelijk, maar wij hebben geen regen gehad de laatste dagen. Ons Treesje wilde maar amper lopen ! Maar toen Cor de tuin ging spuiten, vond ze het heerlijk om natgespoten te worden. En geen enkele Dog van ons wilde dat ooit! Ook willen en kunnen de meeste doggen niet zwemmen .maar het was leuk om te zien dat al die dappere wandelaars dit kunnen volhouden ! Knap hoor ! Ben nog steeds trots op jullie

• 21 Juli 2016 - 23:33

Hans En Ymke:

Al weer de laatste dag morgen! Wat een kanjers zijn jullie! En later binnen komen? Zoveel later is het toch niet en dan nog, jullie maken het af en dat is het belangrijkste! Zeker gezien de omstandigheden! Morgen vast weer beter weer om het af te sluiten, blaren hopelijk te verdragen. Veel succes morgen en zeker veel fun bij de Via, want dat wordt vast nog een grootser feest ivm de 100e! Party!

• 22 Juli 2016 - 00:23

Lien:

Wat geweldig dat jullie de 7 heuvelen weer gedaan hebben met die vochtige hitte !!!
    Morgen veel succes, het zal zeker lukken,
    Veel pleizier met de 100 e vierdaagse !!!!!!!!!
    groetjes Lien