De 100e Vierdaagse van Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu De 100e Vierdaagse van Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

De 100e Vierdaagse van Nijmegen

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

06 Juli 2016 | Nederland, Nijmegen

WIE WANDELT WORDT 100, dat is het motto.

Wij gaan proberen deze ook weer uit te lopen.

Wie wil kan ons volgen. Alle commentaar is welkom en wij genieten altijd van de reacties.

Op zondag 17 juli gaan we al naar Gerda, onze hospita, en halen de startkaarten op.

Maandag marktdag en relaxen.

Dinsdag 19 juli begint de vierdaagse en vrijdag 22 juli hopen we binnen te komen.

  • 12 Juli 2016 - 07:26

    :

    Hallo lieve mensen. Vandaag over een week breekt de hel los in Eindhoven. Moet zeggen dat ik best al zenuwachtig ben maar dat heb ik ieder jaar. Ieder jaar als ik begin te lopen denk ik: waar ben ik aan begonnen????? Maar......als ik de vrijdag heb uitgelopen ben ik best wel trots op ons.
    Hoop jullie te zien op de site xxxxxx

  • 12 Juli 2016 - 22:12

    Therese Verschuuren:

    Dat moet natuurlijk Nijmegen zijn....zoooo nerveus ben ik al haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Therese

Actief sinds 06 Juli 2016
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 2728

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 22 Juli 2016

Mijn eerste reis

17 Juli 2016 - 22 Juli 2016

Nog een weekje

Landen bezocht: